Portál pre vrátenie tovaru

Ak máte sťažnosť alebo chcete položku vymniť či vrátiť, použite náš portál pre vrátenie tovaru.

Ísť na portál pre vrátenie tovaru
Portál pre vrátenie tovaru

Je to jednoduché:

  • 1Zalogujte sa do portálu pre reklamácie a vrátenie. Stačí zadať číslo objednávky a e-mailovú adresu, s ktorou ste objednávali. Po prihlásení sa vám zobrazia všetky informácie o objednávke alebo faktúra.
    Príklad objednávky: SSK12345678 / BK12345678
  • 2Vyberte položky, ktoré chcete vrátiť alebo vymeniť a vyberte dôvod. Vyberte, či si prajete výmenu produktu alebo vrátenie peňazí.
  • 3Zvoľte počet štítkov, ktoré potrebujete. Tieto štítky potom nalepíte na váš balík. Kliknutím na tlačidlo "Odoslať" dokončíte vašu požiadavku na refundáciu alebo vrátenie tovaru.

Nemôžete nájsť odpoveď?

Kontaktujte nás.

Ako môžem vrátiť tovar alebo ho odstrániť z mojej objednávky?

Čo mám robiť s chybnými alebo chybne dodanými produkty? Odpovede na túto a ďalšie otázky týkajúce sa reklamácií a sťažností nájdete v našom FAQ.

Získajte zľavový kupón v hodnote 10 !

Registrácia Vás nič nestojí, ale čakajú na Vás skvelé propagačné akcie, ktoré sa oplatí využiť.

10 Poukážka

*Platí na nákup nad 75 €. Jeden kupón na zákazníka a objednávku. Kupón nie je možné kombinovať s inými zľavovými akciami a nie je možné ho následne odpočítať z faktúry. Poukaz nie je možné uplatniť na vylúčených výrobcov. Poukaz je platný 21 dní od jeho prijatia.