Nakupovanie
Portál pre vrátenie tovaru
Ak máte sťažnosť alebo chcete položku vymniť či vrátiť, použite náš portál pre vrátenie tovaru.
Ísť na portál pre vrátenie tovaru
Je to jednoduché:
- 1Zalogujte sa do portálu pre reklamácie a vrátenie. Stačí zadať číslo objednávky a e-mailovú adresu, s ktorou ste objednávali. Po prihlásení sa vám zobrazia všetky informácie o objednávke alebo faktúra.
Príklad objednávky: SSK12345678 / BK12345678 - 2Vyberte položky, ktoré chcete vrátiť alebo vymeniť a vyberte dôvod. Vyberte, či si prajete výmenu produktu alebo vrátenie peňazí.
- 3Zvoľte počet štítkov, ktoré potrebujete. Tieto štítky potom nalepíte na váš balík. Kliknutím na tlačidlo "Odoslať" dokončíte vašu požiadavku na refundáciu alebo vrátenie tovaru.
Nemôžete nájsť odpoveď?
Kontaktujte nás.
Ako môžem vrátiť tovar alebo ho odstrániť z mojej objednávky?
Čo mám robiť s chybnými alebo chybne dodanými produkty? Odpovede na túto a ďalšie otázky týkajúce sa reklamácií a sťažností nájdete v našom FAQ.