Ako vám môžeme pomôcť?

Nezabudnite sa najskôr pozrieť na najčastejšie kladené otázky - FAQ.

Často kladené otázky

Ako môžem vrátiť zakúpený výrobok?

Ak chcete vrátiť výrobok, jednoducho kliknite na tlačidlo "portál vrátenia tovaru" nižšie. Potrebné registračné údaje nájdete na faktúre alebo v potvrdení objednávky. Ak je to možné, vráťte tovar v pôvodnej krabici, dobre vystlanej papierom alebo originálnou podšívkou, aby ste zabránili poškodeniu počas cesty. Vložte návratku do obalu. Balenie zatvorte. Prilepte vytlačený štítok na vrátenie na balík a uistite sa, že sú zakryté všetky štítky z predchádzajúcej zásielky. Počkajte na kuriéra alebo postupujte podľa informácií v e-maile alebo na portáli.

Na portál vrátenia tovaru
Čo znamená 30 dní na vrátenie tovaru?

Okrem zákonného práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bol tovar doručený, ponúkame našim zákazníkom dobrovoľné predĺženie záruky vrátenia tovaru na nasledujúcich 16 dní. Týmto spôsobom môžu naši zákazníci vrátiť tovar bez toho, aby museli uviesť dôvod vrátenia tovaru v celkovej lehote 30 kalendárnych dní od jeho prijatia.

Ako dlho trvá záruka/záručná lehota?

Na všetky produkty sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov (súkromní zákazníci). Termín sa začína počítať od dodania produktu.

Kedy dostanem späť peniaze?

Po zaregistrovaní vrátenia tovaru na našom portáli vám budú peniaze vrátené do 14 dní prostredníctvom pôvodného spôsobu platby.

Ako si môžem vymeniť tovar?

Ako môžem niečo zmeniť? Prejdite na náš "Portál pre vrátenie tovaru" s číslom objednávky a e-mailovou adresou. Informácie potrebné na registráciu nájdete na faktúre alebo v potvrdení objednávky. Po registrácii dostanete potrebné informácie na bezplatné vrátenie požadovaného výrobku. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Po zaregistrovaní vrátenia môžete zadať novú objednávku priamo v našom online obchode.

Na portál vrátenia tovaru

Portál pre vrátenie tovaru

Chcete vrátit vadnú alebo poškodenú položku?

Použite náš Portál pre vrátenie tovaru. Vašu požiadavku budeme riešiť čo najrýchlejšie.

Kontaktujte nás

  • Ste

Spracovanie údajov vyplývajúcich z použitia nášho kontaktného formulára podlieha zásadám ochrany osobných údajov.

Zákaznická linka a technická podpora

Informácia o telefonickej linke a e-maile: Žiaľ, počas sviatkov a víkendov vám nebudeme môcť odpovedať.

Pre všetky dotazy

Po - Pia: 8:00 - 17:00

E-mail: info@svetla.sk

Pre firemných zákazníkov

Po - Pia: 8:00 - 17:00

Získajte zľavový kupón v hodnote 10 !

Registrácia Vás nič nestojí, ale čakajú na Vás skvelé propagačné akcie, ktoré sa oplatí využiť.

10 Poukážka

*Platí na nákup nad 75 €. Jeden kupón na zákazníka a objednávku. Kupón nie je možné kombinovať s inými zľavovými akciami a nie je možné ho následne odpočítať z faktúry. Poukaz nie je možné uplatniť na vylúčených výrobcov. Poukaz je platný 21 dní od jeho prijatia.